Friday, December 31, 2010

ceritera 2010...

haiii..nmpknyer 2010 telah pown meninggalkan aku dan menjelma pula 2011...skunk aku nak flash back pasal 2010..pergghhh..panjang la blog aku kali nie..hehe..okie...kite start from:

January:

haa..mase bulan nie aku dgn pist timenyer start keje nak isi mase lapang cuti SPM...aku keje kat hotel avillion...hurmmm...agak best la keje kat c2....walaupun penat tp berbaloi...ye ar dpt kwn baru n experience...dpt rase cmne nak carik dwit sendiri..hhaha

February:

dlm bulan nie pown xde pape sgt yg berlaku...aku juz keje je..mase aku keje dr 7pm to 7am..haha...balik keje je tido...haaa...lupe plak...bulan nie aku ambik lesen kete ngan pak cik jo...huhu..lulus skali ambik bai..bkn nak bangge tp aku kagum je ngan diri aku sendiri..hehe

March:

dlm bulan 3 nie bulan penentu mase hadapan aku...hahaha..result SPM keluar..hurmmm...smggu sblum result kuar aku benti keje...hehhe...mase nie bapak giler nervous wow nak ambik result...aku igtkn result aku cukup2 mkn je tp thank to god aku dpt lebih skit...tp x membanggekn pown result 2..haha...ok2 je...layak gak la aku dpt scholar dr army forces...hehhe...

April:

bulan april ialah bulan persahabatan..nape aku ckp cmne sbb bulan nie la aku start rapat giler ngan dania,dila,naiemah,fathin n pari...cayalah korg..aku syg giler kat korg...serius..aku harap kite kawan sampai mati taw....bulan nie la aku slalu kuar lepak2 ngan diorg..g main badminton la lepak pd la...lepak umah dann la n more..mmg best bulan nie..:)

May:

may merupakan hari menyeronokan dan menyedihkan sbb pe sbb aku first timenyer g overseas tp x la jauh sgt singapore je....hehe..aku pegi ngan dwit sendiri tmasuk dwit flight..bangge 2...hehe...g melancong ngan hasil titik peloh sendiri:)...mase time aku g singapore ari 2 gak la aku kene register kat matrix...hehe...aku serius giler2 x nak masuk matrix tp asasi aku dpt kat UIAM...x ksanggupan aku ke sana...ASAP aku land kat malaysia aku call pengarah matrix nak mintak masuk matrix sbb x register time 10/5/10 ari2..nasib baek mak cik 2 baek...die bg aku register...syg mak cik..klau x..masuk f6 la kau..hehhe....

June:

bln nie kire cm dugaan bg aku sbb aku kene biasakn diri jauh dr rumah,mama n papa...sedih kowt..biase ar x penaberjauhan an...rase rindu je jat diorg...sedih says...da la masuk tempat yg x diinginio...huhtime2 nie la start test semue bagai...pressure wow...

July & August

nothin happen...hehe

September:

bulan nie la kite raye huhu..syok habis taw...tp malng nyer cuti kiteorg juz 4 ari je..bapak x best..aku pe lg..wat cuti sendiri la..hahaha..hebat an...abis kad matrix kene tahan..haharaye taun nie xde la best sgt....biase2 je..ye ar..pressure nak final lak..perghh..x rase nak raye plak...

october;

kini tiba giliran aku utk menghadapi PSPM..bhuhhu..final exm yg menakutkan...gelabah wei....tp aku jiz wat the best..aku menggunakan habis waktu study week 2...lepas PSPM..cuti sem break...sem break ape smggu je cuti...mcm sial je...

november:

haaaa..bulan nie menggetar aku..result kuar..tank to god result aku cemerlang..hehhehe....

december;

bulan nie memcabar aku...mcm2 dugaan yg menimpa aku...aku berharap dgn kesabaran aku nie..aku dpt mengelakkn kejadian yg tidak keininginan....ya Allah..aku hanya mampu bersaba je ngan dugaan yg meninpa nie..bak kate syila doa org terainaya dimakbulkan..ku beharap ianya bkesan..hehe...so tamat la sudah ceritera aku di dunia 2010....selamat tinggal sahabat lama ku dan selamat dtg sahabat baru ku!!!

No comments:

Post a Comment