Tuesday, December 7, 2010

minggu lepas: minggu yang memenatkan dan emotional..^^


minggu lepas..pada tanggal 30 november 2010 keluarnya result bg PSPM sem 1...pergghh..gua kate dekat lu..nervous kowt nak ambik result...result kiteorg diberi oleh mentor...bdk2 fizik ambik kat dewan,bdk2 hayat dekat library n budak2 akaun kat one stop center..hurmm...aku adalah org yg 2nd last utk ambik result...takot kowt..nervous lebih sampai nak terberak aku...dub dap dup dap....jantung ku berbunyi..pabila tiba giliranku untuk mengambilnyer,rase cm x nk ambik pown ade gak..haha...pas2 madame chia kate nak result ke xnak..aku ckp ar..xnak ambik ley..haha...pas2 die kate ok..teacher balik dlu...haha..so aku pown tpakse mengabilnyer..seambilnyer result 2 aku rase cm nak pengsan pown ade cm x caye pown ade...tp apekn daya,aku hanya mampu tergelak ketidakpercayaan je..pergghh..x sangke aku dpt sebyk 2...igtkn dapat cukup2 3.5 or below sbb papa ckp klau x dpt 3.5 x ley balik umah..haha..aku bersyukur sangat2 kepada allah s.w.t kerana rezekinye yg melimpah ruah kat aku...haha..tp lepas dilihat2 result 2..perasaan tension timbul dihati..aku terpaksa berkerja kuat utk sem 2 ini...kate nak menggapai cita2 yg tinggi melangit aku 2 an..hahaha..harap2 dimakbulkan oleh allah...igt ya anak2 rezeki e2 ada dimana2 saja..^^..haa,selang 3 hari selepas e2, ade plak merentas desa utk mini KAKOM peringkat KMNS..perghh..menyusahkn idop..tapi bile piki makah koko terpakse la aku menyertainyer...acara 2 start kul 5 ptg n abis aroun 6.30..bapak penat kowt tp berbaloi sebab aku dapat sijil n pingat..haha...roomate2 ku pown dpt gak..kire aku nie hebat la gak an dpt pingat...xpena aku dpt pingat merentas desa selame nie kat high skull...perasaan riak e2 timbul sedikit ya rakan2...hahaha..pape pown...merentas desa 2 ari jumaat pas2 ade plak kelas ganti ari sab2 sampai kul 5..melampau x...da cuti aku ari ahad je..penat sial..keje da la belambak..haha..tawakal je la..kesimpulan nyer yg dpt kite terapkan disini ialah jgn masuk matrix..haha..sekian..

by:
she^^

No comments:

Post a Comment