Sunday, November 28, 2010

kisah yang berlaku pada hari kepulanganku~~

hahha..cite yg aku nak cite nie lawak giler..bende nie sebenarnyer da 2 kali jadik..hehe..ia berkisahkan my mummy n my sis..hehe..td seblom tiba di pintu gerbang "penyeksaan" matrikulasi negeri sembilan,mama nak benti makan goreng pisang...kepunan katenyer...haha..so aku g la tolong belikan n then si gemok 2 sebok je follow aku kuar...ape agi,aku x tahan bau asap aku masuk ar dalam kete n suruh gemok beli..then ttibe mama start engine n nak jalan..aku tanye ar.."mama,mama nak g mane..???nadia x naik lagi la"...pas2 mak aku kate"mama x seda pown die kuar"...BUAWHAHAH..aku gelak giler2..nadia yg menyedari insiden nie memaki hamu aku di depan mak cik goreng pisang 2..hehe...mmg semue tgelak ar..bygkan mak sendiri ley lupe kat anak die sendiri..hahha...nie kali kedue mak aku lupe adik aku...insiden pertame lg la kelaka..ia berlaku di suatu pagi semasa otw gemok nak g skull..pepagi klau nadia g skull mama yg anta n then mama pegi keje..mase nak kuar dr kem kat umah aku 2,kene wat spot-check booth kete...then my sis nie turun ar kete nak bukak booth 2 n tunjuk kat guard 2...then guard 2 adela ajak adik aku bsembang jap..mama igt nadia da naik kete n mama drive trus g skull..die x seda anak die xde dlm kete sampai mama sampai kat skull n die pelik kenape nadia x turun2...die tekejut tgk nadia da xde..pas2 baru die teringat die ttinggal nak die kat guard house 2..hehe..tpakse la mama patah balik..da la die lambat g keje 2..hehe...mama sampai je,mula la nadia buat muke sambil berkata"x igt anak lg ke??"..pergghh..mama mampu gelak je..guard yg kat situ gelakkan adik aku...die benggang, die sepak kaki tentera polis 2..haha..padan muke abg guard bodo 2...batai gelak kat adik aku lak...kebetulan ketua tentera polis ygt sedang bertugas ade lak kat situ..die siap puji kebolehan adik aku menyepak guard yg sedang bertugas 2...haha...ok..moral of the story ialah jgn carik pasal ngan nadia falisha...n mama jgn la lupe anak lagi..please la..haha..nasib baek die x penah lupe aku..haha...


p/s:aku bersimpati ngan kaw nadia!!hehe:)

No comments:

Post a Comment