Tuesday, November 2, 2010

IF I WERE A BOY...

if i were a boy..ini bukan dr lagu beyonce yg howt 2...aku mmg tertanye2..if i were a boy..ape aku ley wat...ape kebaekan aku menjadi seorg lelaki...kenape aku nak jdk lelaki??mengapa???aku pown tertanya2...hehe..aku rase sbb jdk lelaki nie menyeronokan..diorg bebas melakukan ape saja..nak lepak mlm blk pg,xde hal punyer..cube klau pompuan yg wat cm2..pergghh..mmg ar xdpt punyer..lg satu jdk laki nie best..xde sape nak rogol..haha...wekk..wekk..jdk laki best jugak sbb nak beli baju sng je,..pompuan nie nak beli n=baju cerewet skit..klau laki sng je..simple n stylo..e2 la aku klau aku seorg lelaki...laki jugak x yah nak menbazir duit beli make up semue utk kelitan cantik da menawan..diorg hanye perlu beli gel rambut..aset lelaki adalh rambut mereka..believe me or not..aku ley terpikat kat laki hanya kerana rambut mereka..haha..agak kelaka disitu..hehe..hurm jdk laki best..lemak susah nak melekat kat perot...so in conclusion susah nak gemok...best giler kowt!!!jdk laki best gak sbb dpt kwn ngan laki..kwn laki best..otak giler2...haha..memnadgkn otak aku pown cm giler2..so aku nak kwn org yg giler2..hehe..ape lg ek..haaa...jdk laki best sbb dpt ngorat awek cun...pergghh..teringin rase nak ngorat pompuan...hehe...ape lg ek..haa..jdk laki x yah experience pengalaman sbln sekali pompuan 2...aku benci "pengalaman" 2..yekk..jdk laki best sbb otak laki lg pandai dr pompuan..so klau aku jdk laki aku lg pandai...jdk laki best sbb sng nak keje ape2 pown..org x pandang rendah dekat kerjaya yg kite pilih...ape lg sbb aku nak jdk laki...haa...jdk laki best sbb klau dok terkangkang pown xde org nak marah...hehe...jdk laki xyah abiskan dwit nak beli handbag baru utk matching ngan baju n kasut..jimat dwit..ehhe...aku rase 2 jela kowt sbb aku nak jdk laki..
sekian..
p/s:aku klau jdk laki nak jdk cm diorg nie....

by,
aku_shee




No comments:

Post a Comment