Friday, November 5, 2010

JALAN-JALAN KE JJ SEREMBAN 2..


apakah??tidak ku rancang utk kesana sebenarnyer...tp disebbkn virus kebosanan n virus nak lepak je suday melanda,aku mengambil keputusan utk ke jj bersama sahabt2 handai ku..akan tetapi FATHIN KHAIRUNNISSA sekali lg tidak dpt menyertai rombongan kami ini..ceh...cik zul n cik noor agak strict disitu ye rakan2...tp tidak mengapa..jika umur panjang akan bertemu kita lg..ahha...so..kul 11 kteorg da gerak..aku sebagai dreba ar..pe lg...haha..kate mastermind...sampai kat jj 10 minit nak kul 12...ape lg..beli tiket wyg ar nmpknyer nyah..haha..kteorg tgk cite life as we know it..best..hehe..kesukaan...lps da beli tiket,kteorg tawaf satu jj beli barang..akak naiemah kite la plg byk shopping..tidak perlu disebut ya brgan yg dibelinya..haha..dila pown byk gak beli..siap beli baju tido lg 2..hebaq...aku biase2 je..lps 2 stgh jam nak start wyg kteorg pray dulu...tiba2...ternampak membe2 lame ku disitu..haha..adhwa,liana,anak nordin n hinnah..da mcm reunion da aku tgk...haha..ape lg surau 2 kteorg punyer ar..haha..bantai memekak kat surau 2..nasib baek xde org...lepas da pray semue..ke wyg tujuan kami...haha...lps abis 2 jam wyg sambung shopping...hehehe..tnmpk lg adhwa n the geng..melepak la kami di pizza hut..hehehe..da stgh jam sembg,diorg poown bla..kteorg nie yg xtaw nak blk2 nie..jam menunjukkn pukul 6 ptg...huhu..so kesimpulannyer aku sampai umah kul 7.00pm...kesimpulannyer....ia merupakan hari yg menyeronokan..tamat!!
p/s:x larat nak tulis ppjg...ngantok!!

No comments:

Post a Comment