Wednesday, February 2, 2011

JJCM

hari ni hari yg memenatkan..seharian berjalan pusing2 mall.agaga...mkn je x benti2...harini abgku belanje kiteorg makan...kak ita,kak ipa aku n abg arini kenyang mkn2..hehe..starting g maju junction mkn ayam penyek then bergerak ke midvalley utk melantak Ireland potatoes lak n baskin robbin...then nak makan apam balik lg..perhhgg....kesimpulannyer mmg mkn byk ar ahh arini..boleh gemok aku...ceh..abg merupakan pengaruh burok dlm kehidupan seharian aku dr segi mknan..kaki it aka pregnent lady kire kuat gak ley jjln ngan kteorg even though die carry a baby inside of her..haha..selut u kak ita..:) sape kak ita nie..die la maid nenek aku yg paling lame bertahan..da 10 thn kowt die keje kat sini..bg aku die bukan mcm maid tp cm kakak..hehe:)selesai segala urusan mknan,its time to buy gemok nyer beg skull..sronok jdk adik nie..ley mintak je kat kakak or abg nak ape..jelous say!!..aku pown nak jdk adik kecik ar cmni..haha...lepas dah membeli kteorg balik..around 5 sampai umah da..then around 6.15 kuar g PM lak..perghh!!serius shit aku penat skunk..sambil type pown ley tido..haha..anyway rase syok sgt arini..nnt da nak exam 8 weeks lg ya rakan2..juz to remind u all..so lepas cuti nie no keluar2..huh!!bulan april hujung baru ley enjoy balik..so tanks so much too my lovely bro...syg kaw very2 strong la..^^
carta perjalanan JJCM-maju junction to ayam penyek to midvalley to some shop in it to baskin robbin to ireland potatoes to homey~


No comments:

Post a Comment