Sunday, February 13, 2011

sketch KD(kemahiran dinamika!)




ehem..ehem...test..test..baiklah..bagi memulakan perbicaraan ini saya ingin mengucapkan ribuan terime kasih kepada pihak2 yg bertanggungjwb menjayakn tugasan yg menyusahkan tp best ini..^^

ok. 2 mggu lepas ckgu nizam bagi task suruh berlakon sketch...wahh..memang hebat la kn nak kene wat skrip semue an..ahaha..klas aku ade 22 org so die belah jdk 2 group..group A n group B...aku berada di group B..kiteorg wat sketch pasal interview n group A wat sesat dihutan rimba..memule kteorg igt nak wat sesat di hutan rimba 2 tp malangnyer masa tidak membenarkannye..haha..ape ke jadah nak blakon drama 5 minit je..ckgu pown klau ye pown...beragak la sikit..haha..tp xpe la kn lg pendek lg bagus..aku x blakon dlm keje kusus nie sbb aku n hinnah tulis skrip...best an jdk skrip writer..hehe...ok.here some photos n video on the sketch..enjoy!

p/s:video lame sgt la...kat fb jela download^^

No comments:

Post a Comment