Saturday, March 5, 2011

outing-outing-outing..










huwaaa..huwaa...ngantok aku...xpela mnak cite pasal outing punyer pasal aku tahan jela ngantok nie...pada tanggal 5 /3/2011 kelasa F1P8 g outing bramai2..yela maybe this is the first n last time for us to be together an..lepas nie semue bawak haluan masing2...nak jumpe pown mesti ssh an...arini best sgt..memule aku igt byk yg x g so aku pown x bsemangat nak g...tapi piki kawan an aku g jela..penat naim conduct bende nie tp aku x g an..x baek ar wat cm2 kat kwn kite an...so aku pown pegi tp aku la yg sampai palimg lambat..hehehe...aku mmg cmne skit..lg pown nak kene anta adik aku g skull lagi..byk aktitviti aku arini..penat siot..mmg sah x bersentuhla buku an..da la mggu depan pre-pspm fizik..huhu...x tbace la aku...lantak la ape aku nak jawab..ok..aku sampai je jj td kul 12..yg aku tkezut nye diorg sedang mkn di chic. rice shop..kebulor sgt ke???haha..mase aku sampai 2 diorg da settle mkn da..hahaha..klaka..lps diorg mkn kiteorg g main bowling..hahah..seronok abis taw...nak dekat 1 jam stgh main bowling..lepas 2 kiteorg g merayau kat jj sampai kul 5..huhu..tp x semue la yg lepak sampai kul 5..aku sein n elle je..haha..yg bestnyer aku n elle lepak ngan sein..hihi..die 2 best dijadikan teman bershopping...hehe..btol x elle???so aku pown ngantuk...aku short2 kn jela story aku nie...so sampai sini jela ye...bye..bye semue^^

No comments:

Post a Comment