Saturday, March 5, 2011

topik pelik??


  • Naiemah Ismail likes this.
    • Naiemah Ismail ahhahahah*ak gelak guling2 doe bace statement ko..lol~~~
      Friday at 11:54pm ·
    • Muhammad Shakir Imran Ramlee sy stuju !!!!!!!!
      Friday at 11:55pm · · 1 person
    • Shereen Farisha hehe..kaw nak tau kenape aku wat statement 2...sbb aku nak tberak nie tp mls nak berak!
      eh..eh..saker pown suke berak!kenape semue org ske berak..aku je xske..ceh!
      Friday at 11:55pm ·
    • Naiemah Ismail ko ni shee nak kene lempang kan...issue berak pun nak diketengahkan.ahhahah
      Friday at 11:57pm ·
    • Shereen Farisha hehe...bagi aku isu nie sgt penting..da mcm masalah negare da...haha..kaw ngah wat pe nekma??berak ke??
      Friday at 11:58pm ·
    • Fathin Khairunnisa saya rasa macam tak sopan la bincang pasal berak di sini. kalau cirit tak apa. apa kata juri?
      Yesterday at 12:01am ·
    • Naiemah Ismail ak tengah karok...fathin ko nak kaki kiri ke kanan??
      Yesterday at 12:03am ·
    • Fathin Khairunnisa kanan weh kanan.
      Yesterday at 12:04am ·
    • Naiemah Ismail pandai~~~~~~
      Yesterday at 12:05am ·
    • Shereen Farisha hehe..ya nampaknye panel hakim kite yg kedua telah muncul..pada pendapat saya cirit e2 bagus disebabkn perjalanan keluar taek e2 lancar saja..ape pendapat penal hakim kedua??
      Yesterday at 12:12am ·
    • Naiemah Ismail hakim kedua:*garu kepala smbil berkata:sudah gilakah kawan2 ku mlam ni...
      Yesterday at 12:15am ·
    • Shereen Farisha hehehe..MC berkata:saje je nak ber-bonding ngan kwn2...rindu kat korg..haha
      Yesterday at 12:16am ·
    • Fathin Khairunnisa saya setuju, sebab dia macam berair sikit, senang, tak perlu banyak nak teran, senyum pun boleh keluar. apa kata juri?
      Yesterday at 12:17am ·
    • Shereen Farisha saya stuju dgn panel hakim...klau berak cair kite boleh senyum..bak kate flag pole aka yuzer ade skit senyummmm....^^...x membebaskan haba yg byk dr buntut klau berak cair drpd berak berbentuk!
      Yesterday at 12:19am ·
    • Fathin Khairunnisa nampaknya perbincangan kita makin rancak. namun, bgaimana nak atasi masalah sembelit pula? apa kata juri?
      Yesterday at 12:21am ·
    • Naiemah Ismail giler bongok la korang ni...*malu doe
      Yesterday at 12:22am ·
    • Shereen Farisha menurut kajian yg dilakukan oleh saya..bg mengelakkan sembilit kita harus consumed byk pisang,betik dan sewaktu dengannya...kerana ia boleh mencairkan tahi anda yg keras e2...ape pendapat panel hakim?
      Yesterday at 12:23am ·
    • Naiemah Ismail shee tnggu la cf nnti doe...
      Yesterday at 12:38am · · 1 person

No comments:

Post a Comment