Wednesday, June 22, 2011

happy birthday adila manap!!






happy birthday to you~
happy birthay to you~
happppyyy birthday to adila~
happy birthday to you~
yeehhhh~

hi adila manap.disini saya shereen farisha ingin mengucapkan selamat kelahiran yg ke 19 thn..da tua ye anda..yg penting aku mude lg,..agaga
kat entry ni aku nak cite cmne aku stat kwn ngan adila manap nie..
aku da kenal dila nie dr skolah rendah tp x penah btegu sampai la aku satu kelas ngan die mase form 4 dlu..mase form 4 pown die nie dlm geng pendiam,murid contoh dan segale kebaikan la..hehe..aku xde la btegur sgt ngan die sbb aku nie dlm geng plg hyper dlm klas tuh..then mase hujung form 5 kte org bertambah baek sbb *tutt ...lps abis SPM time cuti tuhh btambah lg baek ngan dila..slalu je lepak ssame sampai la skunk..hehe..tp an dila di sekolah dulu dengan dila sekarang ade byk perbezaannye..haha..dila berubah menjadi semakin ganas..agaga..tp okeh wat dila sekarang..i liokee..
hehe..
to adila happy birthday...we love you..
kerane dirimu begitu berharga *ttibe


p/s: selamat jage anak^^

No comments:

Post a Comment