Sunday, June 5, 2011

pretty interesting week for me!





hai guys..entry kali nie aku nak cite pasal kejadian yg menimpa aku this week..i got into an accident..like wow..HAHHA..i ran into tree at the side road near my house..habis kete mak aku...but lucky me im not injured that seriously..just a bruise in my mouth and my right shoulder is a bit twisted because of the sit belt..damn sit belt..but luckly im wearing it if not only god know..haha...its quite funny why hit the car...so aku otw balik dr anta my sis tusen english then ttibe rase ngantok sgt..so ape lg aku pown terlene la seketike..then terjage je da xcident..hebat an dlm kete pown boley tido..yg aku x caye nyer aku snbnyer da ttido agak lame la then baru langga kete..sape2 yg dok dekat pd an mesti taw jm foto..haa..aku ttido dr jm foto sampai aku xcident dekat masjid depan kem tuhh..nasib baek la xcident kat situ..okeh..lepas xcident tuhh ade la gak org kerumun kete 2..tanye aku okeh ke x an.tp time tuh aku cm shock lagi so cm blur2 je..haha..


then i call my dad die dtg an g wat report police..naseb baik my mum n dad x mara..pheww..okeh then i start calling my closest friend..after everything settle aku pown balik umah n sempat lg on9 cf dengan naimah and adila..HAHA..mcm xde pape je jdk an..ngeng..mase cf tuhh naimah and dila semangat nak bawak aku g hospital for x-ray..cm klaka powna de gak but i really appreciate their concern..my gosh..you guys are like my best friend! so the next day people start to call me.yg x bestnyer ade la 2-3 org makhluk nie ckp aku xcident sbb bawak kete laju..excuses me..aku x bawak laju k..klau aku bawak laju lg terok kete tuhh okeh...org yg menyaksikan kejadian itu pown ckp aku bwk slow je..to my beloved brother yg ckp aku bwk laju tuhh aku x bawak laju k..




and now because of that incident aku da xley nak bawak kete and xde kete utk dibawa..memeruk je kat rumah nie like a dumb ass..wahh bosan nyer dok umah je..i need some air! tp an rase bsalah je nak drive kete mama lepas nie..rase cm dah wat dose kat kete tuh..haha..and last 2 day mama n papa pegi snap pic kete kat workshop proton and aku sumpah x sanggup nak tgk gamba kete tuhh...OMJEE..bile tgk kete tuhh je timbul rase bersalah an rase nak go back to the past and never fall asleep lg..huhu



so now im onlining 24/7 a day and i get bored of it...facebook are totally bored and now im into twitter and sometimes tumblr..super cool than facebook..facebook is so whatever..haha..gedik gile ayat tuhh..xpe ah..skali skale gedik..hehe..so now keje aku download korean movuee,japanese muvee and anime..damn sick and tired of waiting for it to download..the net is getting slower everyday!!
gtg

dada~

No comments:

Post a Comment